Blogi

Hyppää mukaan kestävälle tielle

Vastuullisuuspalvelut

Cambridgen tuulia: Uuden ajan vastuullisuusajattelua

Tarvitaan uuden ajan vastuullisuusajattelua. Kestävä liiketoiminta on ainoa tapa tehdä bisnestä tulevaisuudessa. Vastuullisuus ei ole pelkästään jätemäärien vähentämistä tai raportointia sijoittajille. Osallistun Cambridgen yliopiston järjestämälle

LUE LISÄÄ »
vastuullisuusviestintä
Viestintäpalvelut

Vastuullisuustyön ympärivuotinen hallinta

Olemme luoneet palvelupolun yritysten vastuullisuustyön ympärivuotiseen hallintaan ja viestintään. Tuloksena on kestävän kehityksen mukainen liiketoiminta ja organisaation oppiminen. Hallitsemalla vastuullisuustyötä datan avulla parannetaan prosesseja ja

LUE LISÄÄ »
Strategiatarinassa on kyse sanavalinnoista
Vastuullisuuspalvelut

Strategiatarina loiventaa muutosvastarintaa

Tarina on muutosvoima, jolla luodaan merkityksiä. Tarina vaikuttaa tunteisiin ja tekee syvemmän vaikutuksen kuin faktat. Se loiventaa muutosvastarintaa. Tässä epävarmassa ja monimerkityksisessä ajassa yrityksen strategia

LUE LISÄÄ »
Vastuullisuuspalvelut

Kestävä markkinointi kasvattaa brändiarvoa

Kestävä markkinointi tarjoaa ratkaisuja yhteiskunnallisten haasteiden ja liiketoiminnan yhteensovittamiseksi. Ilmastonmuutos määrittelee markkinoiden muutosta pitkällä aikavälillä ja koronaviruspandemia lyhyellä aikavälillä. Keväiset poikkeusolot kiihdyttivät digitalisaatiota ja vaikka

LUE LISÄÄ »
Vastuullisuuspalvelut

Vastuullisuuden megatrendi kiihtyy

Monet megatrendit kiihtyvät markkinoiden myllerryksessä. Vastuullisuus on niistä yksi. Teimme kevään aikana selvitystä, mihin suuntaan vastuullisuusviestinnän toimiala kehittyy pandemian jälkeen. Alla havaintojamme. Selvityksessä ilmeni, että

LUE LISÄÄ »