Näin jäteviestintä voidaan muuttaa – Roskat raaka-aineeksi
Jäteviestinnässä on paljon kehittämisen varaa. Jätepisteet ovat mediatilaa, jota eivät edes jätehuoltoyhtiöt hyödynnä.
Roskasta raaka-aineeksi -kampanja – Lahdessa muutetaan kierrättämisen normeja
Roskasta raaka-aineeksi -kampanja brändää taloyhtiöiden jäteastiat kauniiksi ja niissä kerrotaan, miten oikein lajiteltua raaka-ainetta voidaan jatkojalostaa ja millaisia uusia tuotteita siitä tehdään. Kampanjan tavoitteena on
Vastuullisuus lisääntyy matkailun markkinoinnissa
Vastuullisuus on ollut osa Star Arctic Hotelin arvoja alusta asti. Hotelli perustettiin vuonna 2017 kahden perheen yhteisyrityksenä Saariselälle Kaunispään huipulle. Nyt vastuullisuus näkyy myös kohteen
Jätelakiuudistus myllertää alaa ja kierrätystottumuksia
Myös Rodinia osallistuu jätetalkoisiin! Viestinnällä on olennainen rooli lajittelun ongelmiin puututtaessa ja kierrätysasteen parantamisessa.
Impact Portrait – A new way of communicating change
It is with great excitement that we announce the official release of Rodinia’s Impact Portrait! A brand-new service concept, the Impact Portrait heralds a new
Cambridgen tuulia: Uuden ajan vastuullisuusajattelua
Tarvitaan uuden ajan vastuullisuusajattelua. Kestävä liiketoiminta on ainoa tapa tehdä bisnestä tulevaisuudessa. Vastuullisuus ei ole pelkästään jätemäärien vähentämistä tai raportointia sijoittajille. Osallistun Cambridgen yliopiston järjestämälle
Vastuullisuustyön ympärivuotinen hallinta
Olemme luoneet palvelupolun yritysten vastuullisuustyön ympärivuotiseen hallintaan ja viestintään. Tuloksena on kestävän kehityksen mukainen liiketoiminta ja organisaation oppiminen. Hallitsemalla vastuullisuustyötä datan avulla parannetaan prosesseja ja
Strategiatarina loiventaa muutosvastarintaa
Tarina on muutosvoima, jolla luodaan merkityksiä. Tarina vaikuttaa tunteisiin ja tekee syvemmän vaikutuksen kuin faktat. Se loiventaa muutosvastarintaa. Tässä epävarmassa ja monimerkityksisessä ajassa yrityksen strategia
Kestävä markkinointi kasvattaa brändiarvoa
Kestävä markkinointi tarjoaa ratkaisuja yhteiskunnallisten haasteiden ja liiketoiminnan yhteensovittamiseksi. Ilmastonmuutos määrittelee markkinoiden muutosta pitkällä aikavälillä ja koronaviruspandemia lyhyellä aikavälillä. Keväiset poikkeusolot kiihdyttivät digitalisaatiota ja vaikka
Vastuullisuuden sanakirja: Opettele vastuullisuusstandardit
Yritysten vastuullisuustoimiin perehtyessä voi helposti turhautua vaikeaan sanastoon ja lukuisiin eri lyhenteisiin. Monimutkaiset vastuullisuusstandardit voivat hämmentää, kun vastuullisuustoimiala yleistyy ja ammattimaistuu. Yhä useampien yritysten havahduttua
Vastuullisuuden megatrendi kiihtyy
Monet megatrendit kiihtyvät markkinoiden myllerryksessä. Vastuullisuus on niistä yksi. Teimme kevään aikana selvitystä, mihin suuntaan vastuullisuusviestinnän toimiala kehittyy pandemian jälkeen. Alla havaintojamme. Selvityksessä ilmeni, että
Impact Investments: A Win-Win Proposition
What does impact investments mean for business? Big world organisations have started to shift funds in a new way. Recent years have witnessed a surge