Uusi kuluttajabrändi – Fredman

Suomalainen perheyritys otti omistajaperheen nimen kuluttajatuotteille.

Brändi

Kun edesssä oli brändiuudistus kuluttajatuotteille, johdimme kuluttajatutkimusprojektin johtoryhmän päätöksenteon tueksi. Teimme asiakkaan apuna brändistrategian, jossa muotoilimme ydinviestit ja valitsimme markkinointikanavat. Johdimme pakkausuudistuksen, verkkosivustouudistuksen ja vastasimme viestinnän toteutuksesta. Lopputuloksena on uusi ja raikas suomalainen kuluttajabrändi.

Mitä teimme?

  • Toteutimme kuluttajatutkimuksen eri työkaluja käyttäen ja kuluttajien näkemysten selvittämiseksi.
  • Teimme vastuullisen viestintä- ja markkinointistrategian.
  • Suunnittelimme sen pohjalta pakkausten ulkoasun ja viestit.
  • Kirkastimme asiakkaan vastuullisuustyön painopistealueet.

Hyödyt

  • Asiakas sai tiekartan brändiuudistuksen toteutukseen ja tukea sen lanseeraamiseen.
  • Suunnitelmallinen toteutus johti hallittuun muutokseen.
  • Asiakas sai tutkittua tietoa kuluttajien toiveista ja näkemyksistä.
  • Vastuullinen toiminta ja viestintä vahvistaa brändiä.

Kuvat

Kirjoita hakusi ja paina Enter.