
Kiertotalouden ja kestävän elämäntavan näyttelytila
Kiertotalouden ja kestävän elämäntavan näyttelytila Viestinnän suunnittelu Toteutimme viestintästrategian ympäristöministeriön rahoittamalle kiertotaloushankkeelle, jossa opetetaan ravinnekierrätyksen keinoin kestävää elämäntapaa. Me teimme Kiertotalouden ja kestävän elämäntavan näyttelytila rakentuu Keravan kartanon

Ekologinen tuoteperhe Eskimo Eko
Ekologinen tuoteperhe Eskimo Eko Liiketoiminnan tuki Suunnittelimme tuotestrategian mukaisen ekologisen brändi-ilmeen asiakkaan kuluttajabrändille ja selvitimme kuluttajien toiveita keittiötarvikkeiden osalta. Uudistimme pakkausten ulkoasun ja tuotimme siihen

Finnpartnershipin verkkosivujen sisällöntuotanto
Finnpartnershipin verkkosivujen sisällöntuotanto Viestinnän suunnittelu Kirjoitimme Finnpartnershipille verkkosivustosisällöt kehitysvaikutuksista. Tavoitteena oli kehitysvaikutusten selittäminen yrityksille, joilla on hankkeita ja liiketoimintaa kehittyvissä maissa. Katso lopputulos Me teimme Tehtävämme

Maailma kylässä -festivaalin ohjelmaviestintä
Maailma kylässä -festivaalin ohjelmaviestintä Viestinnän suunnittelu Fingo (ent. Kepa ry). järjestää pienillä resursseilla suurta tilaisuutta, jossa kestävän kehityksen aiheilla on merkittävä rooli. Viestinnän tulee olla

Hope ry:n vuosikertomus
Hope ry:n vuosikertomus Viestinnän suunnittelu Vuosikertomuksen suunnittelu ja toteutus Hope ry:lle. Järjestö halusi ammattimaisesti taitetun vuosikertomuksen kertomaan yhdistyksen toiminnasta ja vapaaehtoistyöllä saavutetuista tuloksista. Me teimme

Uusi bränditarina: Hävikinvähentäjä
Uusi bränditarina: Hävikinvähentäjä Viestintäpalvelut Ajanmukaisen ja kuluttajia puhuttelevan bränditarinan luominen asiakkaan kuluttajatuotebrändille. Teimme tiivistä mediaseurantaa ja osallistuimme julkiseen keskusteluun brändin markkinointikanavissa. Me teimme Määrittelimme kohderyhmät ja

Boardview jäsenlehti
Boardview jäsenlehti Viestinnän suunnittelu Lehdentoimitus ja tuottaminen asiakasjärjestölle piti sisällään sekä sisällön että ulkoasun suunnittelua ja toteuttamista. Directors’ Institute Finland tuottaa Boardview-jäsenlehteä kaksi kertaa vuodessa. Sisältö
Osaatteko viestiä yritysvastuustanne?
Hyvä vastuullisuusviestintä houkuttelee osaajat yritykseenne, vakuuttaa sijoittajat, auttaa kauppojen syntymisessä ja pitää asiakkaat tyytyväisinä. Ota yhteyttä, kerromme mielellämme lisää.
Asiakkaat
Olittepa sitten tekstiilli- tai tuotantoteolllisuuden yritys, cleantechin tai kiertotalouden edelläkävijä, rakennus- tai matkailualan toimija tai rahoituksella toimiva järjestö, autamme teitä profiloitumaan muuttuvassa markkinassa ja saamaan viestinne läpi.




















