Uusi bränditarina – Hävikinvähentäjä

Merkityksellistä mainontaa kuluttaja-asiakkaille.

Brändi

Ajanmukaisen ja kuluttajia puhuttelevan bränditarinan luominen asiakkaan kuluttajatuotebrändille. Teimme tiivistä mediaseurantaa ja osallistuimme julkiseen keskusteluun brändin markkinointikanavissa.

Mitä teimme?

  • Määrittelimme kohderyhmät ja loimme tavoiteasiakasprofiilit osana viestintästrategiaa.
  • Konseptoimme kuluttajabrändin sisällöntuotantoa vastaamaan näitä.
  • Loimme kolme selkeää sisältökonseptia, joita toteutimme kaikissa valituissa kanavissa.
  • Teimme ajanmukaista merkityksellistä mainontaa, jossa brändillä on sille sopiva sanoma ja kannanotto.

Hyödyt

  • Vuoden 2018 mainokset #hävikkitötterö (kesä) ja #valomiekkailija (talvi) saivat mainiot palautteet kuluttajatutkimuksissa.
  • Sosiaalisen median konseptit #yhdenpellinihmeet ja #kestäväpöytä toteuttavat bränditarinaa käytännössä.
  • Brändi sai erottuvan ja yhtenäisen puhetavan, joka puhuttelee kohderyhmää.
  • #valomiekkailija-mainos pääsi myös vuoden 2020 oppikirjaan (Otava) esimerkkinä mainonnan intertekstuaalisista keinoista.

Kuvat

Kirjoita hakusi ja paina Enter.