Kiertotaloushankkeen viestintäopas

Onnistu kiertotaloushankkeesi viestinnässä

Lataa opas

Anna sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme oppaan sinulle.

Kiertotaloushankkeen viestintäopas

LATAA OPAS

Lähetä latauslinkki osoitteeseen:

Tietoni tallennetaan Rodinian asiakasrekisteriin. Lue tietosuojaselosteemme.

Oppaasta

Tulevaisuudessa kiertotalouden ratkaisuja hyödyntävät yritykset valtaavat markkinoita yrityksiltä, jotka eivät kykene uusiutumaan. Muutos vaatii toiminnan ja ansaintamallien radikaalia uudistamista, joka ei ole kaikilta osin helppoa. Kiertotalous luo kuitenkin mahdollisuuksia uudenlaiseen kasvuun.

Kiertotalousmalliin siirtyminen edellyttää yritykseltä tehokasta viestintää. Muutoksen tavoitteet ja toimenpiteet tulee viestiä selkeästi työntekijöille, asiakkaille, kumppaneille ja sijoittajille.

Vastuullinen yritys on menestyvä yritys myös tulevaisuudessa. Viestimällä arvoistanne, kiertotalousratkaisuistanne ja sitoutumisestanne YK:n kestävän kehityksen tavoitteisiin parannatte markkina-asemaanne ilmastonmuutoksen muokkaamassa maailmassa.

Asiakasymmärryksen lisääminen on osa kiertotalouden viestintäprojekteja. Viestintätoimisto voi olla tukena tiedonhankinnassa ja sen pohjalta tehtävän strategian kehittämisessä.