Autoimme asiakasta lanseeraamaan uuden kuluttajabrändin pitkäikäisen ja tunnetun brändin tilalle. Ohjasimme kuluttajatutkimuksen toteutusta ja konsultoimme brändistrategian luomisessa.
Kirjoitimme Finnpartnershipille verkkosivustosisällöt kehitysvaikutuksista. Tavoitteena oli kehitysvaikutusten selittäminen yrityksille, joilla on hankkeita ja liiketoimintaa kehittyvissä maissa.
Autoimme Heinon Tukkua toteuttamaan kaksi ensimmäistä vastuullisuusraporttiaan. Konsultoimme sisällöissä, editoimme tekstit ja loimme raportin ulkoasun. Monimutkaiset aiheet onnistuttiin esittämään ymmärrettävästi.
Suunnittelimme ESKIMO®-brändin vastuullisille tuotteille ekologisen brändi-ilmeen ja selvitimme kuluttajien toiveita. Uudistimme pakkausten ulkoasun ja tuotimme siihen liittyvää viestintä- ja markkinointimateriaalia.
Maailma kylässä -festivaalilla järjestetään kymmeniä keskusteluohjelmia kestävän kehityksen aiheista. Rodinia auttaa festivaaliorganisaatiota asiaohjelmaviestien terävöittämisessä yleisöä kiinnostavalla tavalla.
Nopeasti kasvava hyväntekeväisyysjärjestö Hope ry haluaa ammattimaisesti toteutetun vuosikertomuksen kertomaan yhdistyksen toiminnasta ja vapaaehtoistyöllä saavutetuista tuloksista. Hioimme sisällöistä toimintaa kuvaavan kokonaisuuden.
Uudistimme Boardview jäsenlehden. Selkeytimme lehdenteon prosessia, uudistimme ulkoasua ja sisältökonseptia yhteistyössä asiakkaan kanssa. Vastasimme myös mm. sisältösuunnitelmasta, aikataulutuksesta ja editoinnista.