Fredman - uusi kuluttajabrändi
Kun edesssä oli brändiuudistus kuluttajatuotteille, johdimme kuluttajatutkimusprojektin johtoryhmän päätöksenteon tueksi. Teimme asiakkaan apuna brändistrategian, jossa muotoilimme ydinviestit ja valitsimme markkinointikanavat. Johdimme pakkausuudistuksen, verkkosivustouudistuksen ja vastasimme viestinnän toteutuksesta. Lopputuloksena on uusi ja raikas suomalainen kuluttajabrändi.
Me teimme
- Toteutimme kuluttajatutkimuksen eri työkaluja käyttäen ja kuluttajien näkemysten selvittämiseksi.
- Teimme vastuullisen viestintä- ja markkinointistrategian.
- Suunnittelimme sen pohjalta pakkausten ulkoasun ja viestit.
- Kirkastimme asiakkaan vastuullisuustyön painopistealueet.
Asiakas sai
- Asiakas sai tiekartan brändiuudistuksen toteutukseen ja tukea sen lanseeraamiseen.
- Suunnitelmallinen toteutus johti hallittuun muutokseen.
- Asiakas sai tutkittua tietoa kuluttajien toiveista ja näkemyksistä.
- Vastuullinen toiminta ja viestintä vahvistaa brändiä.