Kestävän liiketoiminnan tuki

Kestävää kasvua vastuullisella liiketoiminnalla.

Palvelut

Tarjoamme monipuolista tukea kestävän liiketoiminnan kehittämiseen. Tavoitteemme on inspiroida yrityksiä saavuttamaan kestävää kasvua vastuullisen liiketoiminnan avulla. Ratkaisemme viestinnällisiä haasteita asiakkaan pitkän aikavälin menestyksen takaamiseksi ja brändiarvon kasvattamiseksi.

Brändin kehitys

Brändin kehitys

Autamme uudistamaan brändinne kestävän kehityksen mukaiseksi, tekemään ekologisen tuotesarjan tai johtamaan pakkausuudistuksen kuluttajatuotteelle.

Markkinakatsaukset

Markkinakatsaukset

Toimimme kansainvälistymisen tukena. Teemme media- ja markkinakatsaukset haluamallenne alueelle. Toteutamme myös kansainvälistä PR:ää.

Sisällöntuotanto

Sisällöntuotanto

Tuotamme prosessikuvaukset kestävän kehityksen mukaiseen liiketoimintaan, kuvitamme kiertotalouden toimintoja ja teemme koulutus- ja viestintämateriaalit.

Case: Fredman

Johdimme kuluttajatutkimusprojektin asiakkaan johtoryhmän päätöksenteon tueksi. Teimme asiakkaan apuna brändi- ja markkinointistrategian, jossa muotoilimme ydinviestit ja valitsimme kanavat. Johdimme pakkausuudistuksen ja vastasimme viestinnän toteutuksesta. Lopputuloksena on uusi, raikas, suomalainen ja vastuullinen kuluttajabrändi.

fredman_mansikka

”Teitte uskomattoman työn pakkausuudistuksessa ja olitte tukena brändmuutoksen valmisteluissa. Tulokset ovat erinomaiset. Iso kiitos!”

Yrsa Landsdorff, liiketoimintajohtaja, Fredman

Kestävä markkinointi

Näin tuemme sinua kestävässä liiketoiminnassa.

kestavan-brandin-kehitys

1. Kestävän brändin kehitys

  1. Analysoidaan markkinatilanne. Asemoidaan brändi.
  2. Rakennetaan brändi-identiteetti. Tavoitemielikuva, vaikuttavuus ja bränditarina.
  3. Uudistetaan ilme. Graafinen ohjeistus ja tavaramerkkiohjeistus.
absolutvision-wyd_pkca1by-unsplash

2. Markkinakatsaukset ja PR

  1. Toteutetaan PEST-analyysi halutusta markkinasta
  2. Luodaan mediasuhteet ja paikalliskontaktit
  3. Tuotetaan PR-palvelut muutoksentekijöille viestintästrategian pohjalta
Sisällöntuotanto

3. Sisällöntuotanto

  1. Kuvitetaan kiertotaloushankkeen prosessikuvaus ulkoiseen viestintään
  2. Suunnitellaan koulutusmateriaali kestävän kehityksen mukaisesta liiketoiminnastahenkilöstön sitouttamiseksi
  3. Kirjoitetaan verkkosivustosisällöt, oppimateriaalit, esitteet ja vuosikertomukset

Hyödyt

Kestävä markkinointi tuottaa yhteiskunnallista lisäarvoa, muuttaa kuluttajakäyttäytymistä ja luo kannattavaa liiketoimintaa.

  • Saat selkeyttä ja työkaluja uusien bisnesmallien jalkauttamiseen organisaatiossa ja sidosryhmillenne.
  • Saat asiantuntevaa apua kestävän kehityksen mukaisen liiketoiminnan edistämiseen,
    strategian jalkauttamiseen ja ekologisten tuotteiden myynnin kasvattamiseen.
  • Saat brändillesi näkyvyyttä sisältö-, some- ja digimarkkinoinnin keinoin ja tavoitat uusia kohderyhmiä.
  • Monialaiset asiantuntijamme työskentelevät joko projektiluonteisesti tai jatkuvalla sopimuksella.
  • Visuaalinen esittäminen auttaa ymmärtämään uusia käsitteitä ja antaa materiaalia ulkoiseen viestintään.

Kirjoita hakusi ja paina Enter.