Clic Innovationin narratiivit energiamurrokseen

Loimme asiakkaan puolesta kohderyhmiä sitouttavat narratiivit energiamurroksen viestintään ja teimme mediaviestintäsuunnitelman viestintämateriaaleineen.
Me teimme
- Suunnittelimme kohderyhmäanalyysin ja työpajamenetelmän avulla 4 erilaista narratiivia energimurroksen kiihdyttämiseksi. Työssä hyödynnettiin nudge-mallia käyttäytymisen muuttamisesta ja arkkityyppejä tarinallisten viestien rakentamiseksi. Työ tehtiin suomeksi ja englanniksi.
- Teimme suositukset mediaviestintään ja tuotimme viestintämateriaalia, kuten animaatiovideoita ja infografiikkaa kampanjan toteuttamiseksi.
- Osallistuimme asiakkaan tilaisuuksiin ja pidimme puheenvuorot viestinnän merkityksestä yhteiskunnallisen kestävyysmurroksen toteuttamisesta.
Asiakas sai
- Neljä erilaista narratiivia neljälle eri kohderyhmälle, joiden tarpeet ja viestintätavat oli tunnistettu. Narratiivit toteutettiin kahdella kielellä.
- Tarinalliset infograafit, jotka selittävät narratiiveja ja toimivat animaatiovideoiden pohjana luoden yhtenäistä ilmettä viestintäkampanjalle.
- Kaksi ammattimaisesti toteutettua animaatiovideota someversioineen kahdella kielellä.
- Kirjalliset mediaviestintäsuositukset kanavista, sisällöistä ja aikatauluista viestin laajasta jakelusta eri sidosryhmien ulottuville.