Maailma kylässä -festivaalin ohjelmaviestintä

Fingo (ent. Kepa ry). järjestää pienillä resursseilla suurta tilaisuutta, jossa kestävän kehityksen aiheilla on merkittävä rooli. Viestinnän tulee olla ammattimaista, tehokasta ja houkuttelevaa, jotta suuri yleisö kiinnostuu tapahtumasta ja osallistuu ohjelmanumeroihin.
Me teimme
- Konsultoimme viestintäsuunnitelman luomisessa ja autoimme rakentamaan sosiaalisen median sisältösuunnitelmaa.
- Autoimme asiakasta viestien terävöittämisessä yleisöä puhutteleviksi.
- Hioimme ohjelmanumeroiden kärkiä ja otsikoita yhdessä järjestävien tahojen kanssa.
- Osallistuimme someviestinnän sisältöjen toteuttamiseen tapahtuman aikana livetwiittaamalla tapahtuman ohjelmanumeroista.
- Loimme tiedotteita medialle.
Asiakas sai
- Asiakas sai arvokasta lisäarvoa yhteistyöstä, sillä monimutkaisista asioista viestiminen ymmärrettävästi ja houkuttelevasti vaatii aikaa ja osaamista.
- Järjestötoiminnassa on tärkeää pitkäaikaiset ja luotettavat yhteistyökumppanit, jotka joustavat tarpeen vaatiessa.
- Tapahtumaviestintä ammattimaistui ja tehostui yhteistyön tuloksena.
- Ulkopuolinen näkemys ja konsultointi auttoi kiteyttämään viestinnän prosessia.