Uusi bränditarina: Hävikinvähentäjä

Ajanmukaisen ja kuluttajia puhuttelevan bränditarinan luominen asiakkaan kuluttajatuotebrändille. Teimme tiivistä mediaseurantaa ja osallistuimme julkiseen keskusteluun brändin markkinointikanavissa.
Me teimme
- Määrittelimme kohderyhmät ja loimme tavoiteasiakasprofiilit osana viestintästrategiaa.
- Konseptoimme kuluttajabrändin sisällöntuotantoa vastaamaan näitä.
- Loimme kolme selkeää sisältökonseptia, joita toteutimme kaikissa valituissa kanavissa.
- Teimme ajanmukaista merkityksellistä mainontaa, jossa brändillä on sille sopiva sanoma ja kannanotto.
Asiakas sai
- Vuoden 2018 mainokset #hävikkitötterö (kesä) ja #valomiekkailija (talvi) saivat mainiot palautteet kuluttajatutkimuksissa.
- Sosiaalisen median konseptit #yhdenpellinihmeet ja #kestäväpöytä toteuttavat bränditarinaa käytännössä.
- Brändi sai erottuvan ja yhtenäisen puhetavan, joka puhuttelee kohderyhmää.
- #valomiekkailija-mainos pääsi myös vuoden 2020 oppikirjaan (Otava) esimerkkinä mainonnan intertekstuaalisista keinoista.