Visit Finlandin mediaviestintäsuunnitelman rakentaminen

Autoimme Visit Finlandia päivittämään mediaviestintäsuunnitelmaansa ja kirkastamaan mediaviestinnän ydinviestit. Suunnitelmassa muotoiltiin viestinnän kärjet tavoitteiden mukaisesti ja konseptoitiin viestinnän sisältöjä.
Me teimme
- Suunnittelimme työpajassa asiakkaan kanssa mediaviestinnän tavoitteita muuttuneessa markkinatilanteessa.
- Muotoilimme ydinviestit eri mediaviestinnän kohderyhmille.
- Konseptoimme sisältöjä mediaviestinnän systemaattiseen toteuttamiseen asiakkaan toiminnan tueksi.
- Koulutimme asiakkaan tiimiä mediaviestinnän toteutukseen.
Asiakas sai
- Ajantasaisen mediaviestintäsuunnitelman, joka vastaa muuttuneeseen ympäristöön.
- Strategian mukaiset kohderyhmiä puhuttelevat ydinviestit.
- Kuusi toistettavaa sisältökonseptia.
- Työpajatyöskentelyllä saatiin yhtenäinen näkemys mediaviestinnän tavoitteista ja suunnasta