Bioskan somesisällöntuotanto

Tuotimme asiakkaan sosiaalisen median sisältöjä ja kehitimme sosiaalisen median puhetapaa, identiteettiä ja yhteisöä eri kanavissa päivitetyn brändistrategian mukaisesti. Lisäksi teimme sitouttavaa brändiviestintää.
Me teimme
- Viikoittaisia sisältöjä Facebookiin, Instagramiin ja LinkedIniin ajankohtaisista aiheista.
- Kirjoitimme artikkeleja ajankohtaisista aiheista asiakkaan verkkosivuille.
- Fasilitoimme sosiaalisen median keskustelua eri kanavissa ja teimme osallistavaa sisältöä.
- Kehitimme sosiaalisen median sisältömarkkinoinnin konseptit ja vuosisuunnitelman asiakkaan toivomien teemojen ympärille.
Asiakas sai
- Sujuvat kuvat ja tekstit kuluttajaviestintään monikanavaisesti.
- Tavoitteet ja mittarit, joilla voi osoittaa vastuullisuustyönsä merkittävyyttä ja kehitystä uskottavasti.
- Vastuullisuusohjelma visualisoitiin ja arvoketju kuvattiin läpinäkyvyyden lisäämiseksi. Arvoketjun avaaminen yleisölle on yksi kiinnostavimmista uusista tavoista viestiä vastuullisuudesta.
- Visuaalinen konseptoitu vastuullisuusraportti toteuttaa asiakkaan brändi-ilmettä ja vie yritysviestinnän astetta markkinointia syvemmälle ja luo kiinteämpää asiakassuhdetta.
- Asiakas sai vastuullisuusraportista myös materiaalia vastuullisuusviestintään kuluvan ja tulevan tilinkauden aikana.