Vastuullisuusviestintä

Vastuullisuusviestinnällä parempia tarinoita.

Palvelut

Vastuullisuustyön ympärivuotinen kehittäminen ja vastuullisuusviestintä tuottaa kestävän kehityksen mukaista liiketoimintaa ja auttaa organisaatiota oppimaan uusia kiertotalousmalleja. Vastuullisuusviestintä rakentaa bränditarinaa, parantaa liiketoiminnan prosesseja ja vastataan asiakkaiden uusiin tarpeisiin.

Vastuullisuuskartoitukset

Vastuullisuuskartoitukset

Teemme vastuullisuuskartoituksen, jossa tutkimme yrityksellenne sopivat kestävän kehityksen teemat olennaisuusanalyysin avulla. Teemme sen jälkeen ehdotuksen vastuullisuusvisiosta ja teemoista, joihin teidän kannattaa keskittyä.

Vastuullisuusohjelmat

Vastuullisuusohjelmat

Autamme yritystänne rakentamaan uskottavan yritysvastuuohjelman sopivia viitekehyksiä käyttäen. Yhteistyökumppaniemme avulla saamme teille myös dataa vastuullisuustyön johtamisen tueksi. Vastuullisuus ei ole enää vaihtoehto, se on edellytys!

Vastuullisuusraportit

Vastuullisuusraportit

Toteutamme yritysten vastuullisuusraportit ja vuosikertomukset. Kun vastuullisuustyönne on siinä vaiheessa, että haluatte siitä mainehyötyjä, me autamme kertomaan siitä tiedotteiden, sisällöntuotannon ja raportoinnin avulla.

Case: Heinon tukku

Heinon Tukulle olemme tehneet vastuullisuusraportin useaan otteeseen. Loimme pohjan ensimmäiselle raportille, tuotimme sisältöjä ja konsultoimme vastuullisuusstandardeissa, teimme raporttiin kuvitukset, infograafit ja taiton. Raportti toimii vuosikertomuksen tapaan.

heinon-tukun-vastuullisuusraportti

”Saimme erittäin hyödyllisiä vinkkejä vastuullisuusraportin sisältöjen tuottamiseen ja rakenteeseen. Vastuullisuusraporttimme on saanut paljon kiitosta sidosryhmiltämme!”

Päivi Huhtala, vastuullisuusjohtaja, Heinon Tukku

Vastuullisuusviestinnän
osa-alueita

Vastuullisuusviestintä kaipaa konkretiaa. Lähdetään liikkeelle olennaisuuksien löytämisestä. Luodaan visio, tavoitteet ja mittarit.

#olennaisuusanalyysi #vastuullisuusvisio #vastuullisuusohjelma #vastuullisuusraportti #vaikuttavuusmallinnus #ekobrändikirja

Vastuullisuusviestinnän
osa-alueita

Vastuullisuusviestintä kaipaa konkretiaa. Lähdetään liikkeelle olennaisuuksien löytämisestä. Luodaan visio, tavoitteet ja mittarit.

#olennaisuusanalyysi #vastuullisuusvisio #vastuullisuusohjelma #vastuullisuusraportti #vaikuttavuusmallinnus #ekobrändikirja #kiertotaloushankkeet

VASTUULLISUUDEN HALLINTA

Vastuullisuustyön ympärivuotinen johtaminen

  • Kartoitus

    Olennaisuusanalyysi YK:n kestävän kehityksen teemoja hyödyntäen.

  • Analysointi

    Vastuullisuusohjelmaan liittyvien tietojen analyysi ja kehitysehdotukset.

  • Viestintä

    Suunnitellaan vastuullisuuteen painottuva viestintäkampanja.

  • Raportointi

    Tuotetaan konseptoitu vastuullisuusraportti.

  • Seuranta

    Raportoidaan asiakkaan johtoryhmälle 4 kertaa vuodessa.

LATAA OPAS

Lataa ilmainen oppaamme kiertotaloushankkeen viestintään

Kirjoita hakusi ja paina Enter.