Vastuullisuusviestintä
Vastuullisuusviestinnällä parempia tarinoita.
Palvelut
Vastuullisuustyön ympärivuotinen kehittäminen ja vastuullisuusviestintä tuottaa kestävän kehityksen mukaista liiketoimintaa ja auttaa organisaatiota oppimaan uusia kiertotalousmalleja. Vastuullisuusviestintä rakentaa bränditarinaa, parantaa liiketoiminnan prosesseja ja vastaa asiakkaiden uusiin tarpeisiin.
Case: Heinon tukku
Heinon Tukulle olemme tehneet vastuullisuusraportin useaan otteeseen. Loimme pohjan ensimmäiselle raportille, tuotimme sisältöjä ja konsultoimme vastuullisuusstandardeissa, teimme raporttiin kuvitukset, infograafit ja taiton. Raportti toimii vuosikertomuksen tapaan.

”Saimme erittäin hyödyllisiä vinkkejä vastuullisuusraportin sisältöjen tuottamiseen ja rakenteeseen. Vastuullisuusraporttimme on saanut paljon kiitosta sidosryhmiltämme!”
Päivi Huhtala, vastuullisuusjohtaja, Heinon Tukku
Vastuullisuusviestinnän
osa-alueita
osa-alueita
Vastuullisuusviestintä kaipaa konkretiaa. Lähdetään liikkeelle olennaisuuksien löytämisestä. Luodaan visio, tavoitteet ja mittarit.
#olennaisuusanalyysi #vastuullisuusvisio #vastuullisuusohjelma #vastuullisuusraportti #vaikuttavuusmallinnus #ekobrändikirja
Vastuullisuusviestinnän
osa-alueita
osa-alueita
Vastuullisuusviestintä kaipaa konkretiaa. Lähdetään liikkeelle olennaisuuksien löytämisestä. Luodaan visio, tavoitteet ja mittarit.
#olennaisuusanalyysi #vastuullisuusvisio #vastuullisuusohjelma #vastuullisuusraportti #vaikuttavuusmallinnus #ekobrändikirja #kiertotaloushankkeet
VASTUULLISUUDEN HALLINTA
Vastuullisuustyön ympärivuotinen johtaminen
-
Kartoitus
Olennaisuusanalyysi YK:n kestävän kehityksen teemoja hyödyntäen.
-
Analysointi
Vastuullisuusohjelmaan liittyvien tietojen analyysi ja kehitysehdotukset.
-
Viestintä
Suunnitellaan vastuullisuuteen painottuva viestintäkampanja.
-
Raportointi
Tuotetaan konseptoitu vastuullisuusraportti.
-
Seuranta
Raportoidaan asiakkaan johtoryhmälle 4 kertaa vuodessa.
LATAA OPAS
Lataa ilmainen oppaamme kiertotaloushankkeen viestintään