Skip to content

Arkisto

Kirjoitukset vuodesta 2017

Tulokset: brändinhallinta

Kestävä markkinointi kasvattaa brändiarvoa

Kestävä markkinointi tarjoaa ratkaisuja yhteiskunnallisten haasteiden ja liiketoiminnan yhteensovittamiseksi. Ilmastonmuutos määrittelee markkinoiden muutosta pitkällä aikavälillä ja koronaviruspandemia lyhyellä aikavälillä. Keväiset poikkeusolot kiihdyttivät digitalisaatiota ja vaikka

Lue lisää »

Näin tehtiin Rodinian bränditarina

Tarinalla johtaminen yleistyy, kun kuluttaja haastaa yrityksen vastuullisuutta, työntekijät etsivät merkityksellisyyttä ja markkinointiin kaivataan tunnetta. Tarinat purevat ja jäävät mieleen. Niitä on helppo toistaa. Bränditarinassa

Lue lisää »

Miten vastuullinen brändi luodaan?

Yrityksissä pohditaan nyt pää hiessä vastuullisen brändin käsitettä. Mitä se oikein tarkoittaa? Vastuullisuudesta puhutaan monissa eri foorumeissa. Suurin osa yrityksistä kokeekin toimivansa vastuullisesti ja jos

Lue lisää »