Skip to content

Arkisto

Kirjoitukset vuodesta 2017

Tulokset: Vastuullisuuspalvelut

Kestävä markkinointi kasvattaa brändiarvoa

Kestävä markkinointi tarjoaa ratkaisuja yhteiskunnallisten haasteiden ja liiketoiminnan yhteensovittamiseksi. Ilmastonmuutos määrittelee markkinoiden muutosta pitkällä aikavälillä ja koronaviruspandemia lyhyellä aikavälillä. Keväiset poikkeusolot kiihdyttivät digitalisaatiota ja vaikka

Lue lisää »

Vastuullisuuden megatrendi kiihtyy

Monet megatrendit kiihtyvät markkinoiden myllerryksessä. Vastuullisuus on niistä yksi. Teimme kevään aikana selvitystä, mihin suuntaan vastuullisuusviestinnän toimiala kehittyy pandemian jälkeen. Alla havaintojamme. Selvityksessä ilmeni, että

Lue lisää »

Kestävä elämäntapa vaatii valtavasti valintoja

Yritysten tulisi auttaa kuluttajaa tekemään kestäviä kulutuspäätöksiä. Kestävä kuluttaminen on yksi tärkeimmistä suomalaisia puhuttelevista kestävän kehityksen teemoista. Syksyllä kuluttajille tekemässämme kyselyssä selvisi, että eniten kuluttajia

Lue lisää »